Дидактична експлуатація текстів рецензій у навчанні іншомовного спілкування (на матеріалі сучасної преси)
No Thumbnail Available
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
У статті висвітлюються основні положення щодо використання автентичних текстів рецензій у навчанні іншомовної комунікації. Увагу акцентовано на лексико-граматичних, стилістичних і композиційних особливостях текстів, які містяться у сучасній франкомовній та англомовній пресі. Проаналізовано зміст і послідовність дій, необхідних для дослідження автентичних зразків і створення іншомовних рецензій за цими зразками. Конкретизовано вплив діяльності з читання та написання зазначених текстів на розвиток когнітивних та мовленнєвих умінь студентів і ефективність навчальної діяльності з оволодіння іншомовним усним та писемним мовленням.
The article deals with the main methods of authentic reviews in teaching communication in a foreign language. The emphasis is on lexicogrammatical, stylistic and compositional features of the texts, which are in the contemporary French & English-speaking press. The authors conducted an analysis of the subject and sequence of events, necessary to research authentic samples and to write reviews in a foreign language under them. They also specified an impact of reading and writing the mentioned texts on the development of cognitive and verbal skills of students and on the effectiveness of learning to master speaking & writing skills in a foreign language.
The article deals with the main methods of authentic reviews in teaching communication in a foreign language. The emphasis is on lexicogrammatical, stylistic and compositional features of the texts, which are in the contemporary French & English-speaking press. The authors conducted an analysis of the subject and sequence of events, necessary to research authentic samples and to write reviews in a foreign language under them. They also specified an impact of reading and writing the mentioned texts on the development of cognitive and verbal skills of students and on the effectiveness of learning to master speaking & writing skills in a foreign language.
Description
Keywords
навчання іноземних мов, іншомовна комунікація, усне та писемне мовлення, іншомовна преса, рецензія, лексико-граматичні особливості, композиція
Citation
Україна і світ: перспективи та стратегії розвитку: електронний збірник наукових праць. – № 2. – Випуск 7. [Електронний ресурс] – К.: ННІМВ НАУ, 2018. – С. 105-119. – Режим доступу: http://imv.nau.edu.ua/images/stories/201812/ukrisvit_0218.pdf