Місце та роль театралізації у навчанні іноземних мов

Abstract

У статті висвітлюються основні положення щодо використання театралізації у навчанні іноземних мов. Увагу акцентовано на ролі та потенціалі театральних прийомів у створенні комунікативно орієнтованого курсу з іноземної мови і подоланні психологічних бар’єрів, які блокують навчальний процес. Проаналізовано зміст і послідовність дій, які втілюють концепцію театралізації у навчальному процесі з іноземної мови. Конкретизовано вплив театралізації на ефективність навчальної діяльності. Розглянуто можливості використання театралізації в умовах вітчизняних навчальних закладів.

Description

Keywords

навчання іноземних мов, комунікативність, подолання психологічних бар’єрів, театралізація, скетч, мізансцена, імпровізація

Citation