Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХохліна, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2019-02-07T10:28:16Z-
dc.date.available2019-02-07T10:28:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37695-
dc.description.abstractУ статті наведені результати теоретико-емпіричного дослідження. Вивчалася ситуативна та особистісна тривожність сучасних студентів як показник їхньої дезадаптованості. Виявлена певна її динаміка впродовж навчання у ВНЗ. Емпірично доведено зниження рівня їх тривожності та особливо – її особистісного виду. Наявність середнього рівня ситуативної тривожності розглядається як умова успішної життєдіяльності студента.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectадаптація студентаuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectситуативна тривожністьuk_UA
dc.subjectособистісна тривожністьuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ СТУДЕНТІВ ВПРОДОВЖ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc152.3-
dc.specialityПсихологіяuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хохліна О.П. 4.pdfСтаття на тему: "ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ СТУДЕНТІВ ВПРОДОВЖ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ"399.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.