Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37544
Название: Особливості впровадження концепції бенчмаркінгу на ринку виробництва супутніх товарів
Авторы: Білявська, Юлія Вікторівна
Богач, Катерина Вячеславівна
Белявская, Юлия Викторовна
Богач, Катерина Вячеславовна
Biliavska, Yuliia Viktorivna
Bohach, Kateryna Viacheslavivna
Ключевые слова: концепція бенчмаркінгу
бенчмаркінговий аналіз
супутні товари
види бенчмаркінгу
Дата публикации: 28-ноя-2018
Издательство: Львівський інститут МАУП
Библиографическое описание: Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи : матеріали міжнар. наук.-практ. інтерн.-конф. – Л. : Львів. ін-т МАУП, 2018. – Ч. 1. – С. 408–411.
Краткий осмотр (реферат): В наш час існує багато підприємств, які мають проблеми з розвитком. Причиною цієї обставини є не складності зі збутом виробленої продукції, а те, що сам суб’єкт господарювання не може адаптуватися до змін умов ринкового середовища, а саме: налагодити ефективну систему постачання необхідних ресурсів, підібрати та сформувати кваліфікований штат персоналу, використовувати маркетинговий підхід в управлінні підприємством, розробити ефективну товарну стратегію та постійно оновлювати і розширювати асортимент виробленої продукції. Тому, саме ці чинники і формують конкурентоспроможність підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37544
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Білявська Богач.pdfТези подано до редакції394.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.