Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37544
Title: Особливості впровадження концепції бенчмаркінгу на ринку виробництва супутніх товарів
Authors: Білявська, Юлія Вікторівна
Богач, Катерина Вячеславівна
Белявская, Юлия Викторовна
Богач, Катерина Вячеславовна
Biliavska, Yuliia Viktorivna
Bohach, Kateryna Viacheslavivna
Keywords: концепція бенчмаркінгу
бенчмаркінговий аналіз
супутні товари
види бенчмаркінгу
Issue Date: 28-Nov-2018
Publisher: Львівський інститут МАУП
Citation: Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи : матеріали міжнар. наук.-практ. інтерн.-конф. – Л. : Львів. ін-т МАУП, 2018. – Ч. 1. – С. 408–411.
Abstract: В наш час існує багато підприємств, які мають проблеми з розвитком. Причиною цієї обставини є не складності зі збутом виробленої продукції, а те, що сам суб’єкт господарювання не може адаптуватися до змін умов ринкового середовища, а саме: налагодити ефективну систему постачання необхідних ресурсів, підібрати та сформувати кваліфікований штат персоналу, використовувати маркетинговий підхід в управлінні підприємством, розробити ефективну товарну стратегію та постійно оновлювати і розширювати асортимент виробленої продукції. Тому, саме ці чинники і формують конкурентоспроможність підприємства.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37544
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білявська Богач.pdfТези подано до редакції394.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.