Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37492
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хохліна, Олена Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-15T13:35:14Z | - |
dc.date.available | 2019-01-15T13:35:14Z | - |
dc.date.issued | 2015-10-29 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37492 | - |
dc.description.abstract | Необхідною основою проведення наукового дослідження та практичної діяльності психолога є визначення методологічного підходу - теоретичної позиції щодо розуміння психічного явища, його вивчення, інтерпретації, впливу на нього. Одним з найважливіших у психології є діяльнісний підхід, суть якого розглядається щонайперше у контексті культурно-історичної концепції, представленої поглядами на суть діяльності, активності Л.С.Виготським, С.Л.Рубінштейном, О.М.Леонтьєвим та ін. Однак на сьогодні все більшої актуальності набуває використання діяльнісного підходу у контексті суб'єктнодіяльнісної концепції, яка представлена у працях О.М.Ткаченка, О.Г.Асмолова, А.В.Петровского, В.А.Петровського та ін.). Таке розуміння діяльнісного підходу спостерігається у рамках динамічної парадигми розгляду діяльності, що вказує на саморух, саморозвиток діяльності | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | методологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | суб`єктно-діяльнісна концепція | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.title | ДО ПРОБЛЕМИ СУТІ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ У КОНТЕКСТІ СУБ'ЄКТНО-ДІЯЛЬНІСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.speciality | Психологія | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Хохліна-О.П.-Діяльн.-підхід-Суб.-концепція.pdf | Стаття на тему: "ДО ПРОБЛЕМИ СУТІ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ У КОНТЕКСТІ СУБ'ЄКТНО-ДІЯЛЬНІСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ" | 294.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.