Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37090
Назва: Новітні тенденції в сфері архітектурної освіти (на прикладах архітектурної освіти в Росії та Франції)
Автори: Тимошенко Марія Миколаївна
Тимошенко Мария Николаевна
Tymoshenko M.
Ключові слова: архітектурна освіта
Дата публікації: 2011
Видавництво: К. : КНУБА
Бібліографічний опис: Тимошенко, М. М. Новітні тенденції в сфері архітектурної освіти (на прикладах архітектурної освіти в Росії та Франції) / М. М. Тимошенко / Сучасна архітектурна освіта прогностика в архітектурі: Архітектура майбутнього: IV Всеукр. конф., 10-11.11.2011 р., Київ : матеріали. - К.: КНУБА, 2011 . - С.58-62.
Короткий огляд (реферат): Проблеми архітектурної освiти у вищих навчальних закладах України витiкають з цiлого ряду специфiчних умов i особливостей. Відомо, що феномен освiти, особливо архитектурної, можна порiвняти з багатовимiрним простором, в якому тюісно переплiтаються соціальні вимоги, ментальнiсть, традиції i глобалiзацiя. Особливої гостроти цi проблеми набувають в державах в перiод соціально-економiчних та політичних змін в суспільстві, тобто в нашій країні. Споконвічні коливання між захiдною i північною культурою в просторі архiтектури i архiтектурної освіти зараз вже визначився як досить виразний вектор в напрямку захщних тенденцп, що спрощено називають впровадженням Болонської системи в архітектурної освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37090
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри архітектури та просторового планування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_КНУБА-58-62.pdfТМ-КНУБА-тези-2011103.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.