Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37090
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тимошенко Марія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Тимошенко Мария Николаевна | - |
dc.contributor.author | Tymoshenko M. | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-03T14:44:06Z | - |
dc.date.available | 2018-12-03T14:44:06Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Тимошенко, М. М. Новітні тенденції в сфері архітектурної освіти (на прикладах архітектурної освіти в Росії та Франції) / М. М. Тимошенко / Сучасна архітектурна освіта прогностика в архітектурі: Архітектура майбутнього: IV Всеукр. конф., 10-11.11.2011 р., Київ : матеріали. - К.: КНУБА, 2011 . - С.58-62. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37090 | - |
dc.description.abstract | Проблеми архітектурної освiти у вищих навчальних закладах України витiкають з цiлого ряду специфiчних умов i особливостей. Відомо, що феномен освiти, особливо архитектурної, можна порiвняти з багатовимiрним простором, в якому тюісно переплiтаються соціальні вимоги, ментальнiсть, традиції i глобалiзацiя. Особливої гостроти цi проблеми набувають в державах в перiод соціально-економiчних та політичних змін в суспільстві, тобто в нашій країні. Споконвічні коливання між захiдною i північною культурою в просторі архiтектури i архiтектурної освіти зараз вже визначився як досить виразний вектор в напрямку захщних тенденцп, що спрощено називають впровадженням Болонської системи в архітектурної освіті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | К. : КНУБА | uk_UA |
dc.subject | архітектурна освіта | uk_UA |
dc.title | Новітні тенденції в сфері архітектурної освіти (на прикладах архітектурної освіти в Росії та Франції) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Тези конференцій кафедри архітектури та просторового планування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4_КНУБА-58-62.pdf | ТМ-КНУБА-тези-2011 | 103.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.