Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37027
Назва: Іноваційні концепти архітектурної освіти: сучасний досвід Закавказзя
Автори: Тимошенко Марія Миколаївна
Тимошенко Мария Николаевна
Tymoshenko M.
Ключові слова: архітектура
освіта
особливості
Дата публікації: лис-2017
Видавництво: К. : КНУБА
Бібліографічний опис: Тимошенко М. М. Іноваційні концепти архітектурної освіти: сучасний досвід Закавказзя / М. М. Тимошенко //Сучасна архітектурна освіта. Еволюція архітектури як сучасний досвід держав: інформаційна трансформація: Всеукр. наук. конф., 23-24.10.2017, Київ. - К. КНУБА, 2018. - С.71-73.
Короткий огляд (реферат): Наприкінці ХХ і початку ХХІ ст. досить чітко сформулювався новий погляд на архітектуру як простір фетишованого впровадження новітніх прибуткових наукових досягнень і як на мистецтво архітектурного дизайну. При цьому формується новий наступний етап розвитку цієї сфери планетної цивілізації. Сучасна архітектура розглядається як об’єднуюча площина між двома «сходами або двома оболонками» – місто і ландшафтний простір. Тільки вивчивши соціальну суть міста на сучасному етапі, розуміючи і відчуваючи соціальні вимоги, можна створити раціональну конфігурацію перспектив, простору, середовища і створити високохудожнє комфортне урбанізоване поселення. Метою доповіді є дослідження концептів архітектурної освіти в пострадянських державах: Вірменії, Азербайджані і Грузії як обґрунтування доцільності впровадження найбільш стратегічно відповідних рішень в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37027
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри архітектури та просторового планування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9_КНУБА_71-73.pdfтези78.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.