Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37027
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимошенко Марія Миколаївна-
dc.contributor.authorТимошенко Мария Николаевна-
dc.contributor.authorTymoshenko M.-
dc.date.accessioned2018-11-30T18:33:33Z-
dc.date.available2018-11-30T18:33:33Z-
dc.date.issued2017-11-
dc.identifier.citationТимошенко М. М. Іноваційні концепти архітектурної освіти: сучасний досвід Закавказзя / М. М. Тимошенко //Сучасна архітектурна освіта. Еволюція архітектури як сучасний досвід держав: інформаційна трансформація: Всеукр. наук. конф., 23-24.10.2017, Київ. - К. КНУБА, 2018. - С.71-73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37027-
dc.description.abstractНаприкінці ХХ і початку ХХІ ст. досить чітко сформулювався новий погляд на архітектуру як простір фетишованого впровадження новітніх прибуткових наукових досягнень і як на мистецтво архітектурного дизайну. При цьому формується новий наступний етап розвитку цієї сфери планетної цивілізації. Сучасна архітектура розглядається як об’єднуюча площина між двома «сходами або двома оболонками» – місто і ландшафтний простір. Тільки вивчивши соціальну суть міста на сучасному етапі, розуміючи і відчуваючи соціальні вимоги, можна створити раціональну конфігурацію перспектив, простору, середовища і створити високохудожнє комфортне урбанізоване поселення. Метою доповіді є дослідження концептів архітектурної освіти в пострадянських державах: Вірменії, Азербайджані і Грузії як обґрунтування доцільності впровадження найбільш стратегічно відповідних рішень в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherК. : КНУБАuk_UA
dc.subjectархітектураuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectособливостіuk_UA
dc.titleІноваційні концепти архітектурної освіти: сучасний досвід Закавказзяuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри архітектури та просторового планування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9_КНУБА_71-73.pdfтези78.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.