Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36871
Назва: Ювелірна архітектура як синтез мистецтв
Автори: Триколенко, Софія Тарасівна
Ключові слова: ювелірне мистецтво
Дата публікації: жов-2018
Видавництво: Триколенко С.Т. Ювелірна архітектура як синтез мистецтв // Тези Міжнародної науково-практичної конференції "Архітектура і дизайн. Традиції. Новітність. Майбутнє"./ Івано-Франківськ: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, 2018. – С. 80–82.
Короткий огляд (реферат): Італійський ювелір Алессандро Дарі обирає для своїх прикрас найрізноманітніші сюжети, проте одним з його найулюбленіших стала історична і фантастична архітектура. Його творча майстерня, що знаходиться в старовинному флорентійському кварталі Віа-ді-Сан-Нікколо, була відзначена Департаментом образотворчого мистецтва Флоренції як музей, отримавши назву «Музей Боттега». Саме тут, в споруді Палаццо «Насі-Кваратезі» ХVI століття, майстер втілює свої унікальні ідеї. Велика увага приділяється філософсько-змістовній складовій художньої концепції: він часто звертається до силуетів сакральних споруд, еклектизуючи та узагальнюючи їхні конструкції. Досвід скульптурного ліплення та різьблення стає в нагоді для виготовлення дрібної пластики – майстер залучає прийоми створення скульптури для виготовлення об’ємних форм своїх виробів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36871
Розташовується у зібраннях:Публікації у наукових виданнях викладачів кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
триколенко тези дарі.docxтези29.06 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.