Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36871
Назва: | Ювелірна архітектура як синтез мистецтв |
Автори: | Триколенко, Софія Тарасівна |
Ключові слова: | ювелірне мистецтво |
Дата публікації: | жов-2018 |
Видавництво: | Триколенко С.Т. Ювелірна архітектура як синтез мистецтв // Тези Міжнародної науково-практичної конференції "Архітектура і дизайн. Традиції. Новітність. Майбутнє"./ Івано-Франківськ: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, 2018. – С. 80–82. |
Короткий огляд (реферат): | Італійський ювелір Алессандро Дарі обирає для своїх прикрас найрізноманітніші сюжети, проте одним з його найулюбленіших стала історична і фантастична архітектура. Його творча майстерня, що знаходиться в старовинному флорентійському кварталі Віа-ді-Сан-Нікколо, була відзначена Департаментом образотворчого мистецтва Флоренції як музей, отримавши назву «Музей Боттега». Саме тут, в споруді Палаццо «Насі-Кваратезі» ХVI століття, майстер втілює свої унікальні ідеї. Велика увага приділяється філософсько-змістовній складовій художньої концепції: він часто звертається до силуетів сакральних споруд, еклектизуючи та узагальнюючи їхні конструкції. Досвід скульптурного ліплення та різьблення стає в нагоді для виготовлення дрібної пластики – майстер залучає прийоми створення скульптури для виготовлення об’ємних форм своїх виробів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36871 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації у наукових виданнях викладачів кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
триколенко тези дарі.docx | тези | 29.06 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.