Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35697
Назва: Лінгвістичний аспект мовного компонента професійної підготовки майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом
Автори: Глушаниця, Наталія Вікторівна
Ключові слова: Лінгвістична компетенція, соціолінгвістична компетенція, прагматична компетенція, вербальна комунікація, діалогічне спілкування, лінгвістичні субнавички, радіообмін.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Перекладознавство та міжкультурна комунікація. – Херсон, 2018. – Вип. 1.– Том 2. – С 25-31.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз складових комунікативної компетентності авіафахівця (лінгвістична, соціолінгвістична та прагматична компетенції), змісту лінгвістичної компетенції та елементів процесу формування лінгвістичних навичок майбутніх диспетчерів УПР. Доведено, що поєднання активних навичок говоріння (швидкість мови) та аудіювання (розуміння висловлювання на слух) забезпечує формування уміння успішно здійснювати спілкування. При формуванні означених навичок у майбутніх диспетчерів УПР доведено ефективність застосування активного підходу, що базується на відтворенні аудіо та відео-файлів, комунікативного, який спрямований на вивчення мови через спілкування та інтерактивних методів навчання, цінність яких полягає у використанні теоретичних знань у практичній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35697
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Глушаниця_стаття.pdf636.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.