Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35697
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГлушаниця, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-07-05T17:47:29Z-
dc.date.available2018-07-05T17:47:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35697-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз складових комунікативної компетентності авіафахівця (лінгвістична, соціолінгвістична та прагматична компетенції), змісту лінгвістичної компетенції та елементів процесу формування лінгвістичних навичок майбутніх диспетчерів УПР. Доведено, що поєднання активних навичок говоріння (швидкість мови) та аудіювання (розуміння висловлювання на слух) забезпечує формування уміння успішно здійснювати спілкування. При формуванні означених навичок у майбутніх диспетчерів УПР доведено ефективність застосування активного підходу, що базується на відтворенні аудіо та відео-файлів, комунікативного, який спрямований на вивчення мови через спілкування та інтерактивних методів навчання, цінність яких полягає у використанні теоретичних знань у практичній діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Перекладознавство та міжкультурна комунікація. – Херсон, 2018. – Вип. 1.– Том 2. – С 25-31.uk_UA
dc.subjectЛінгвістична компетенція, соціолінгвістична компетенція, прагматична компетенція, вербальна комунікація, діалогічне спілкування, лінгвістичні субнавички, радіообмін.uk_UA
dc.titleЛінгвістичний аспект мовного компонента професійної підготовки майбутніх диспетчерів управління повітряним рухомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc81'255.2:629.73(111=161.2)(045)-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Глушаниця_стаття.pdf636.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.