Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35697
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Глушаниця, Наталія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-05T17:47:29Z | - |
dc.date.available | 2018-07-05T17:47:29Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35697 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз складових комунікативної компетентності авіафахівця (лінгвістична, соціолінгвістична та прагматична компетенції), змісту лінгвістичної компетенції та елементів процесу формування лінгвістичних навичок майбутніх диспетчерів УПР. Доведено, що поєднання активних навичок говоріння (швидкість мови) та аудіювання (розуміння висловлювання на слух) забезпечує формування уміння успішно здійснювати спілкування. При формуванні означених навичок у майбутніх диспетчерів УПР доведено ефективність застосування активного підходу, що базується на відтворенні аудіо та відео-файлів, комунікативного, який спрямований на вивчення мови через спілкування та інтерактивних методів навчання, цінність яких полягає у використанні теоретичних знань у практичній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Перекладознавство та міжкультурна комунікація. – Херсон, 2018. – Вип. 1.– Том 2. – С 25-31. | uk_UA |
dc.subject | Лінгвістична компетенція, соціолінгвістична компетенція, прагматична компетенція, вербальна комунікація, діалогічне спілкування, лінгвістичні субнавички, радіообмін. | uk_UA |
dc.title | Лінгвістичний аспект мовного компонента професійної підготовки майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 81'255.2:629.73(111=161.2)(045) | - |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Глушаниця_стаття.pdf | 636.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.