КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЙ КАТЕГОРІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

No Thumbnail Available

Date

2018-04-19

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Полтавський університет економіки і торгівлі

Abstract

Сучасне ринкове середовище має високий рівень конкуренції. Тому, формування ефективної стратегія управління товарним асортиментом виступає інструментом впливу на капіталізацію результатів господарської діяльності підприємства. Пріоритетними вважається удосконалення наявних та запровадження нових технологій управління, які комплексно враховують всі потреби споживачів. Виходячи з вищезазначеного в роботі, як новий інструмент управління товарним асортиментом, будуть впроваджуватися у практику господарювання різноманітні технології категорійного менеджменту.

Description

Мережевий бізнес : становлення, проблеми, інновації : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. інтерн.-конф. — П. : Полтав. ун-ту екон. і торг., 2018. — С. 96–98.

Keywords

Категорійний менеджмент, асортимент продукції, бізнес-моделі, бізнес-процеси.

Citation

Підписано до друку 17.04.2018. Формат 60 84/16. Ум. друк. арк. 10,1. Тираж 50 пр. Зам. № 032/1084.