СТРАТЕГІЯ «БЛАКИТНОГО ОКЕАНУ», ЯК ОСНОВНА НОВОВВЕДЕНЬ В БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ

No Thumbnail Available

Date

2018-04-28

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Abstract

Сучасне ринкове середовище свідчить про те, що через загострення конкурентної боротьби, як на внутрішньому, так на міжнародному ринку, перед топ-менеджментом підприємств постає проблема капіталізації операційного процесу.

Description

Стратегії та інновації : актуальні управлінські практики : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. — Кривий Ріг : Донец. нац. ун-ту екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, 2018. — С. 243–245.

Keywords

Стратегія «блакитного океану», сталий розвиток, бізнес-середовище.

Citation

Підписано до друку 17.01.2018 р. Формат 60х90/16. Папір офсетний. Друк – ризографія. Умовн. друк. арк. 7,1. Гарнітура Times New Roman. Наклад __ примірників.