Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33226
Назва: Особливості впровадження організаційної моделі навчання психології вчителів у закладах післядипломної педагогічної освіти на засадах диференціації та індивідуалізації
Автори: Дубчак, Олена Борисівна
Ключові слова: підготовка викладача, закладах післядипломної педагогічної освіти, диференціація та індивідуалізація, особистісно орієнтоване навчання
Дата публікації: 20-бер-2018
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33226
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дубчак О. Б..rtf53.95 kBRTFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.