РЕАЛІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

No Thumbnail Available

Date

2018

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва"

Abstract

У роботі проаналізовано теоретико-методичні основи інноваційного проектування в контексті на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Досліджено етапи реалізації інноваційних проектів, як фактору комерціалізації результатів інноваційних розробок, які потребують детального опрацювання з метою формування ефективної конкурентної стратегії. Охарактеризовано основні види інновацій в частині інноваційної орієнтації підприємства, як складової стратегічного розвитку підприємства. Здійснено оцінку впливу внутрішнього потенціалу підприємства на формування його інноваційної політики, необхідного для закріплення конкурентних позицій на ринку, а також подальшого розвитку внутрішніх складових його життєдіяльності. Обґрунтовано сутність теоретичних аспектів реалізації інноваційних проектів, імплементація яких дозволить підвищити конкурентоспроможність та інвестиційну привабливість підприємства з метою залучення додаткових джерел фінансування у різні сфери господарської діяльності підприємства, а також подальшого розвитку внутрішніх складових життєдіяльності підприємства у відповідності до всезростаючих потреб ринку.

Description

Сталий розвиток економіки. — 1’2018. — № 38. — С. 131–140.

Keywords

Інноваційний проект, інноваційна діяльність, інноваційна політика, конкурентоспроможність, конкурентні переваги., Innovative project, innovative activity, innovative policy, competitiveness, competitive advantages.

Citation

Підписано до друку 26.02.18. Формат 70x108/16. Папір офсетний. Ум. друк. арк. 23,3. Тираж 120 прим.