Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31764
Назва: РОЗРОБКА КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ СТРАТЕГІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: DEVELOPMENT OF CUSTOMER-ORIENTED STRATEGY FOR SERVICING THE CUSTOMERS OF AN ENTERPRISE
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Ключові слова: Cтратегія, клієнтоорієнтована стратегія, критерії ефективності.
Strategy, client-oriented strategy, efficiency criteria.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Львівська комерційна академія
Бібліографічний опис: Підписано до друку 30.09.15. Формат 60x84/16. Папір офсетний. Гарнітура Times New Roman. Друк на різографі. 34,75 др. арк. 32,48 ум. др. арк. 27,17 облік. видавн. арк. Тираж 300 прим. Зам. 137
Серія/номер: Зам. 137;
Короткий огляд (реферат): В даній статті визначено поетапний механізм формування клієнтоорієнтованої стратегії обслуговування споживачів, який передбачає здійснення кардинальних змін структури і функціональності підрозділів підприємства. Охарактеризовано клієнтоорієнтовану стратегію обслуговування споживачів, що дозволяє керівництву ПАТ “Київхліб” вжити заходів із побудови ефективного і конкурентоспроможного підприємства. Сформовано критерії ефективності клієнтоорієнтованої стратегії обслуговування споживачів підприємства, що базуються на складових, які характеризують сучасний етап розвитку вітчизняних підприємств.
Опис: Вісник Львівської комерційної академії : журнал. – 2015. – Вип. 49. – С. 41-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31764
ISSN: 2522-1205
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білявський ЛКА 15.pdfРОЗРОБКА КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ СТРАТЕГІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА593.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.