Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30929
Назва: Marketing approach to differentiation of fare for passenger carriage
Автори: Кириленко, Оксана Миколаївна
Разумова, Катерина Миколаївна
Новак, Валентина Олексіївна
Novak, Valentyna
Kyrylenko, Oksana
Razumova, Kateryna Mykolayvna
Ключові слова: marketing
Дата публікації: 20-жов-2017
Видавництво: Національний авіаційний університет
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30929
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств
Тези конференцій кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези разумова_Кир_Новак англ.docMARKETING APPROACH TO DIFFERENTIATION OF FARE FOR PASSENGER CARRIAGE28 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.