Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30929
Title: Marketing approach to differentiation of fare for passenger carriage
Authors: Кириленко, Оксана Миколаївна
Разумова, Катерина Миколаївна
Новак, Валентина Олексіївна
Novak, Valentyna
Kyrylenko, Oksana
Razumova, Kateryna Mykolayvna
Keywords: marketing
Issue Date: 20-Oct-2017
Publisher: Національний авіаційний університет
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30929
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств
Тези конференцій кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези разумова_Кир_Новак англ.docMARKETING APPROACH TO DIFFERENTIATION OF FARE FOR PASSENGER CARRIAGE28 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.