Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30648
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ БРИТАНСЬКИХ ЕЛІТНИХ ШКІЛ-ПАНСІОНІВ «ПУБЛІК СКУЛЗ» («PUBLIC SCHOOLS»)
Автори: Хайдарі, Наталія Ігорівна
Ключові слова: елітна освіта
школи-пансіони «паблік скулз»
приватна освіта Великої Британії
Дата публікації: 2-вер-2017
Видавництво: Sciences of Europe. – Прага, Чехія : 2017. – 18 (18), Vol 3
Короткий огляд (реферат): У статті виокремлено особливості виховної системи елітних шкіл-пансіонів «паблік скулз» («public schools») Великої Британії. З’ясовано, що елітна освіта Великої Британії розвивалася упродовж декількох століть і є системою, що перевірена часом та історією, успішно функціонує та підпорядкована чітким високим стандартам якості. Автором досліджено діяльність британських елітних шкіл-пансіонів «паблік скулз» («public schools») – елітних школах-пансіонах Великої Британії: Вінчестер (Winchester College), Вестмінстер (Westminster School), Ітон (Eton College), Рагбі (Rugby School), Харроу (Harrow School), Чартерхауз (Charterhouse School), Шрусбері (Shrewsbury School).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30648
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хайдарі Н.І..docСтаття86 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.