Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30648
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ БРИТАНСЬКИХ ЕЛІТНИХ ШКІЛ-ПАНСІОНІВ «ПУБЛІК СКУЛЗ» («PUBLIC SCHOOLS») |
Автори: | Хайдарі, Наталія Ігорівна |
Ключові слова: | елітна освіта школи-пансіони «паблік скулз» приватна освіта Великої Британії |
Дата публікації: | 2-вер-2017 |
Видавництво: | Sciences of Europe. – Прага, Чехія : 2017. – 18 (18), Vol 3 |
Короткий огляд (реферат): | У статті виокремлено особливості виховної системи елітних шкіл-пансіонів «паблік скулз» («public schools») Великої Британії. З’ясовано, що елітна освіта Великої Британії розвивалася упродовж декількох століть і є системою, що перевірена часом та історією, успішно функціонує та підпорядкована чітким високим стандартам якості. Автором досліджено діяльність британських елітних шкіл-пансіонів «паблік скулз» («public schools») – елітних школах-пансіонах Великої Британії: Вінчестер (Winchester College), Вестмінстер (Westminster School), Ітон (Eton College), Рагбі (Rugby School), Харроу (Harrow School), Чартерхауз (Charterhouse School), Шрусбері (Shrewsbury School). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30648 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хайдарі Н.І..doc | Стаття | 86 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.