Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29320
Назва: Методичні особливості узагальнення результатів маркетингових досліджень поведінки споживачів
Автори: Тащенко, Анна Юріївна
Папуша, Ірина Дмитрівна
Ключові слова: споживачі, поведінка споживачів, типізація споживачів, моделювання розвитку ринків, маркетингові дослідження
Дата публікації: 2010
Видавництво: Київський національний економічний університет
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29320
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора