Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29320
Название: Методичні особливості узагальнення результатів маркетингових досліджень поведінки споживачів
Авторы: Тащенко, Анна Юріївна
Папуша, Ірина Дмитрівна
Ключевые слова: споживачі, поведінка споживачів, типізація споживачів, моделювання розвитку ринків, маркетингові дослідження
Дата публикации: 2010
Издательство: Київський національний економічний університет
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29320
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора