Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28637
Title: | Словник-довідник анормативів як засіб удосконалення культури професійного мовлення майбутнього вчителя |
Authors: | Федчук, Лілія Іванівна |
Keywords: | культура мовлення норми української літературної мови ненормативні одиниці мови (анормативи) словник-довідник |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. – 2016. – № 1 (303). – Том ІІ. – С. 76–81. |
Abstract: | У статті досліджується проблема формування нормативного мовлення майбутніх учителів початкових класів. Її актуальність визначається потребою держави у кваліфікованих педагогах з високим рівнем комунікативних умінь.Пропонується один з ефективних шляхів удосконалення професійного мовлення вчителя – робота зі словником-довідником ненормативних слів і словосполучень. Обґрунтовується доцільність його застосування, описується методика укладання та прийоми використання на заняттях з методики навчання української мови, сучасної української мови та української мови за професійним спрямуванням.Особлива увага приділяється алгоритму діяльності студентської пошуково-дослідницької групи з виявлення типових помилок у мовленні практикантів, учителів і викладачів, маркування дібраного негативного мовного фактажу відповідно до типів мовленнєвих помилок та оформлення результатів роботи у вигляді словника-довідника. Детально описується методика використання укладеного словника на культуромовних п’ятихвилинках шляхом застосування таких прийомів роботи, як «Лікнеп» (ліквідація неправильностей), «Дуель», «Усуваємо з педагогічної ниви камені спотикання», «Я знаю, чому так, а не інакше», «Решето». |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28637 |
Appears in Collections: | Наукові статті НПП кафедри української мови та культури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Федчук_стаття 3.docx | Стаття | 39.31 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.