Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28250
Назва: Потенціал плюрилінгвального підходу при підготовці фахівців авіаційної галузі
Автори: Заслужена, Алла Андріївна
Ключові слова: плюрилінгвальний підхід, монолінгвальний підхід, авіаційна галузь, іноземна мова, фактори, що задіяні у вивченні мови
Дата публікації: 2017
Видавництво: Авіа — 2017: XIII міжнародна науково-технічна конференція, 19-21 квітня 2017 р.: тези доп. — К.,2017. — С. 37.25.
Короткий огляд (реферат): У цій статті представлено емоційні, нейрофізіологічні, зовнішні, когнітивні, специфічні та лінгвістичні фактори, що впливають на студентів при вивченні ними іноземної мови. Надано порівняння плюрилінгвального та монолінгвального підходів у контексті сприйняття/усвідомлення їх студентами. Визначено потенціал плюрилінгвального підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28250
Розташовується у зібраннях:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мовна підготовка фахівців авіаційної галузі.docx43.03 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.