Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28250
Назва: | Потенціал плюрилінгвального підходу при підготовці фахівців авіаційної галузі |
Автори: | Заслужена, Алла Андріївна |
Ключові слова: | плюрилінгвальний підхід, монолінгвальний підхід, авіаційна галузь, іноземна мова, фактори, що задіяні у вивченні мови |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Авіа — 2017: XIII міжнародна науково-технічна конференція, 19-21 квітня 2017 р.: тези доп. — К.,2017. — С. 37.25. |
Короткий огляд (реферат): | У цій статті представлено емоційні, нейрофізіологічні, зовнішні, когнітивні, специфічні та лінгвістичні фактори, що впливають на студентів при вивченні ними іноземної мови. Надано порівняння плюрилінгвального та монолінгвального підходів у контексті сприйняття/усвідомлення їх студентами. Визначено потенціал плюрилінгвального підходу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28250 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мовна підготовка фахівців авіаційної галузі.docx | 43.03 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.