Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28250
Название: Потенціал плюрилінгвального підходу при підготовці фахівців авіаційної галузі
Авторы: Заслужена, Алла Андріївна
Ключевые слова: плюрилінгвальний підхід, монолінгвальний підхід, авіаційна галузь, іноземна мова, фактори, що задіяні у вивченні мови
Дата публикации: 2017
Издательство: Авіа — 2017: XIII міжнародна науково-технічна конференція, 19-21 квітня 2017 р.: тези доп. — К.,2017. — С. 37.25.
Краткий осмотр (реферат): У цій статті представлено емоційні, нейрофізіологічні, зовнішні, когнітивні, специфічні та лінгвістичні фактори, що впливають на студентів при вивченні ними іноземної мови. Надано порівняння плюрилінгвального та монолінгвального підходів у контексті сприйняття/усвідомлення їх студентами. Визначено потенціал плюрилінгвального підходу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28250
Располагается в коллекциях:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мовна підготовка фахівців авіаційної галузі.docx43.03 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.