Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26818
Назва: Формування дизайну інтер’єрів планетарію за допомогою інтерактивно-навчальних засобів
Інші назви: Interactive educational tools in planetarium interior design
Автори: Гнатюк, Лілія Романівна
Gnatiuk, Liliia
Давлятов, Алішер Рустамович
Гнатюк, Лилия Романовна
Ключові слова: дизайн інтер’єру
інтерактивність
планетарій
віртуальна реальність
planetarium
interior design
virtual reality
interactive
Дата публікації: 2016
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Гнатюк Л.Р. Формування дизайну інтер’єрів планетарію за допомогою інтерактивно-навчальних засобів / Л.Р. Гнатюк, А.Р. Давлятов // Теорія та практика дизайну: Збірник наукових праць / Технічна естетика – К.: «Компрінт», 2016. – Вип. 10. – С.42-49
Короткий огляд (реферат): досліджено інтерактивні засоби навчання. Розглянуто характерні риси дизайну інтер’єрів планетаріїв та методик ігрового навчання. Досліджено закордонні приклади дизайну планетаріїв та застосування інтерактивних засобів в планетаріях. Досліджено приклади застосування засобів віртуальної реальності в навчально-розважальних закладах. Створено концепцію розвитку дизайну інтер’єрів Київського планетарію.
Interactive tools and methods of education studied. Basic features of planetarium interior design and the methods of educational entertainment explored. Foreign planetarium designs and use of interactive hardware reviewed. Usage of virtual reality tools in educational-entertainment institutions researched. Development concept for Kyiv Planetarium interior design created.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26818
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10_Gnatuk_Davlyatov.pdfОсновна стаття3.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.