Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26744
Назва: Формування процесу управління маркетинговою діяльністю авіапідприємств
Інші назви: Формирование процесса управления маркетинговой деятельностью авиапредприятий
Building management process marketing activities airlines
Автори: Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич
Vasylenko, Vitalii
Радченко, Олена Андріївна
Радченко, Елена Андреевна
Elena, Radchenko
Ключові слова: Маркетингова діяльність, процес управління, авіаційна галузь, пасажирські перевезення, якість обслуговування.
Маркетинговая деятельность, процесс управления, авиационная отрасль, пассажирские перевозки, качество обслуживания.
Marketing activities, process management, aviation, passenger transportation service quality
Дата публікації: 4-кві-2011
Видавництво: Вид. центр ХНУ, м. Рим, Італія
Бібліографічний опис: Василенко В.А. Наука і освіта / В.А. Василенко // Міжнар. наук.-прак. конф., 16-23 квітня 2011 р.: тези доп. – Рим, Італія, 2011. – С. 119-121.
Короткий огляд (реферат): Для забезпечення конкурентоспроможного становища авіапідприємства на цільовому ринку необхідно використовувати все різноманіття стратегічних і тактичних прийомів маркетингу. Ефективна ринкова діяльність, ведення цілеспрямованої конкурентної боротьби вимагає від авіапідприємств володіння навичками ефективного управління маркетингом
Для обеспечения конкурентоспособного положения авиапредприятия на целевом рынке необходимо использовать все многообразие стратегических и тактических приемов маркетинга. Эффективная рыночная деятельность, ведение целенаправленной конкурентной борьбы требует от авиапредприятий владения навыками эффективного управления маркетингом
To ensure a competitive position of the airline in the target market, you need to use the diversity of strategic and tactical marketing techniques. Effective market activities, conducting focused competitive struggle requires airlines skills effective marketing management
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26744
ISBN: 978-966-330-112-9
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_ФОРМУВАННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ.pdfОсновна стаття272.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.