Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасиленко, Віталій Андрійович-
dc.contributor.authorВасиленко, Виталий Андреевич-
dc.contributor.authorVasylenko, Vitalii-
dc.date.accessioned2017-04-18T12:58:11Z-
dc.date.available2017-04-18T12:58:11Z-
dc.date.issued2012-12-12-
dc.identifier.citationВасиленко В.А. Проблеми системного підходу в економіці / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2012. – Вип. 43. – С. 18-22.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26656-
dc.description.abstractВ статті розглянуто підходи до організаційно-економічного процесу проведення рекламної діяльності авіакомпаніїuk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены подходы к организационно-экономическому процессу проведения рекламной деятельности авиакомпанииuk_UA
dc.description.abstractThe paper deals with approaches to organizational and economic process of advertising the airlineuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДрукарня «ППНВ», м. Київuk_UA
dc.subjectРеклама, рекламна кампанія, медіа носії, маркетингова стратегія, авіаційні перевезення, конкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectРеклама, рекламная кампания, медиа носители, маркетинговая стратегия, авиационные перевозки, конкурентоспособностьuk_UA
dc.subjectРеклама, рекламная кампания, медиа носители, маркетинговая стратегия, авиационные перевозки, конкурентоспособностьuk_UA
dc.titleАспекти формування процесу проведення рекламної діяльності авіакомпаній Україниuk_UA
dc.title.alternativeАспекты формирования процесса проведения рекламной деятельности авиакомпаний Украиныuk_UA
dc.title.alternativeAspects of the formation process of advertising Ukraine Airlinesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.subject.udc656.7-
dc.specialityЕкономіка, освітаuk_UA
dc.specialityЭкономика, образованиеuk_UA
dc.specialityEconomy, educationuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОЦЕСУ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdfОсновна стаття337.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.