Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26656
Назва: Аспекти формування процесу проведення рекламної діяльності авіакомпаній України
Інші назви: Аспекты формирования процесса проведения рекламной деятельности авиакомпаний Украины
Aspects of the formation process of advertising Ukraine Airlines
Автори: Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич
Vasylenko, Vitalii
Ключові слова: Реклама, рекламна кампанія, медіа носії, маркетингова стратегія, авіаційні перевезення, конкурентоспроможність
Реклама, рекламная кампания, медиа носители, маркетинговая стратегия, авиационные перевозки, конкурентоспособность
Реклама, рекламная кампания, медиа носители, маркетинговая стратегия, авиационные перевозки, конкурентоспособность
Дата публікації: 12-гру-2012
Видавництво: Друкарня «ППНВ», м. Київ
Бібліографічний опис: Василенко В.А. Проблеми системного підходу в економіці / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2012. – Вип. 43. – С. 18-22.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто підходи до організаційно-економічного процесу проведення рекламної діяльності авіакомпанії
В статье рассмотрены подходы к организационно-экономическому процессу проведения рекламной деятельности авиакомпании
The paper deals with approaches to organizational and economic process of advertising the airline
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26656
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОЦЕСУ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdfОсновна стаття337.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.