Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26588
Назва: Інтеграція координатної інформації у обчислювальній системі літаководіння
Автори: OSTROUMOV, Ivan Victorovich
Дата публікації: 2013
Видавництво: тези науково-практичного семінару «Сучасні проблеми авіакосмічних технологій та систем» 17-23 червня 2013 року – Житомир, 2013. – С. 19.
Бібліографічний опис: 36. Остроумов І.В. Інтеграція координатної інформації у обчислювальній системі літаководіння/ І.В. Остроумов // тези науково-практичного семінару «Сучасні проблеми авіакосмічних технологій та систем» 17-23 червня 2013 року – Житомир, 2013. – С. 19.
Опис: часних навігаційних систем. На сьогоднішній день глобальні супутникові навігаційні системи (GPS, ГЛОНАСС) разом з їх функціональними доповненнями (EGNOS, WAAS, MSAS) відіграють основну роль у визначенні координат літака. Це зумовлено доступністю до використання у глобальному масштабі та високою точністю позиціонування порівняно з іншими наявними методами. Проте супутниковим системам навігації (GNSS) властиві певні недоліки, такі як: невдала геометрія розташування супутникового сегменту у певний момент часу, що знижує точність позиціонування та дуже сильна залежність від штучних завад, що призводить до повної неможливості позиціонування. Сучасні обчислювальні системи літаководіння (FMS) використовують різні алгоритми фільтрації для інтеграції координатної інформації від різних систем позиціонування в залежності від різних факторів. Наприклад у випадку недоступності GNSS для позиціонування може бути використано позиціонування за сигналами від декількох далекомірних чи кутомірних радіомаяків у якості резервних методів визначення координат. У загальному випадку типова FMS використовує такі методи визначення координат літака, наведені відповідно до зменшення точності: – супутникові навігаційні системи; – інерціальна навігаційна система; – позиціонування за радіомаяками DME (DME/DME позиціонування); – кутомірно-далекомірний метод позиціонування VOR/ DME; – позиціонування за радіомаяками VOR (VOR/ VOR позиціонування); – кутомірний метод позиціонування за сигналами автоматичного радіокомпасу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26588
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри аеронавігаційних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ Летняя школа 2013 3-40.pdf163.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.