Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26588
Название: Інтеграція координатної інформації у обчислювальній системі літаководіння
Авторы: OSTROUMOV, Ivan Victorovich
Дата публикации: 2013
Издательство: тези науково-практичного семінару «Сучасні проблеми авіакосмічних технологій та систем» 17-23 червня 2013 року – Житомир, 2013. – С. 19.
Библиографическое описание: 36. Остроумов І.В. Інтеграція координатної інформації у обчислювальній системі літаководіння/ І.В. Остроумов // тези науково-практичного семінару «Сучасні проблеми авіакосмічних технологій та систем» 17-23 червня 2013 року – Житомир, 2013. – С. 19.
Описание: часних навігаційних систем. На сьогоднішній день глобальні супутникові навігаційні системи (GPS, ГЛОНАСС) разом з їх функціональними доповненнями (EGNOS, WAAS, MSAS) відіграють основну роль у визначенні координат літака. Це зумовлено доступністю до використання у глобальному масштабі та високою точністю позиціонування порівняно з іншими наявними методами. Проте супутниковим системам навігації (GNSS) властиві певні недоліки, такі як: невдала геометрія розташування супутникового сегменту у певний момент часу, що знижує точність позиціонування та дуже сильна залежність від штучних завад, що призводить до повної неможливості позиціонування. Сучасні обчислювальні системи літаководіння (FMS) використовують різні алгоритми фільтрації для інтеграції координатної інформації від різних систем позиціонування в залежності від різних факторів. Наприклад у випадку недоступності GNSS для позиціонування може бути використано позиціонування за сигналами від декількох далекомірних чи кутомірних радіомаяків у якості резервних методів визначення координат. У загальному випадку типова FMS використовує такі методи визначення координат літака, наведені відповідно до зменшення точності: – супутникові навігаційні системи; – інерціальна навігаційна система; – позиціонування за радіомаяками DME (DME/DME позиціонування); – кутомірно-далекомірний метод позиціонування VOR/ DME; – позиціонування за радіомаяками VOR (VOR/ VOR позиціонування); – кутомірний метод позиціонування за сигналами автоматичного радіокомпасу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26588
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри аеронавігаційних систем

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕЗИ Летняя школа 2013 3-40.pdf163.5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.