Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26320
Назва: Використання функції оцінки площі диспетчера УВС для визначення основного рішення з домінуючим визначенням
Інші назви: Использование функции оценки площади диспетчера УВД для определения основного решения с доминирующим определением
Appliance of area under air traffic controller estimate function for main decision taking dominant determination
Автори: Рева, Олексій Миколайович
Рева, Алексей Николаевич
Reva, Oleksii
Борсук, Сергій Павлович
Борсук, Сергей Павлович
Borsuk, Serhii
Ключові слова: закрита задача прийняття рішень
закрытая задача принятия решений
closed decision taking task
Дата публікації: 23-чер-2016
Видавництво: Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Бібліографічний опис: Reva O. Appliance of area under air traffic controller estimate function for main deci-sion taking dominant determination / O.M. Reva, S.P. Borsuk // Авіаційно-космічна техніка і технологія: наук.-техн. ж. – Х. : Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «ХАІ», 2015. - № 7 (134). – С. 157-163. Наукометричне видання: EIBRARY.RU (РФ); CiteFactor; Akademic Keys; Infobase Index; WordCat; Google Scholar. Бібліометричні показники – quot.=2504 / h =11
Короткий огляд (реферат): Основний фактор концепції льотної безпеки ICAO «ставлення авіаційного персо-налу до безпечних дій та умов» поряд із людським чинником, який впливає на безпеку польотів, є показниками жорсткого зв’язку між компонентами концепцій льотної безпеки ICAO. Це відношення у випадку диспетчерів керування повітряним рухом визначається завдяки вирішенню закритої задачі прийняття рішення та побудові й дослідженню оціночних функцій корисності. Так звана «надбавка за ризик» що базується на єдиній ключовій точці є основним інструментом для знаходження основної домінанти прийняття рішень, яка визначає відношення диспетчерів керування повітряним рухом до порушення норм льотної експлуатації (схильність, байдужість, несхильність до ризику). Запропоновано розвиток критерію базуючись на площах під функцією корисності. З’ясовано, що точність нового критерію вища за класичний
Основной фактор концепции лётной безопасности ICAO «отношение авиационного персонала к безопасным действиям и условиям» наряду с человеческим фактором, который влияет на безопасность полётов, является показателями жёсткой связи между компонентами концепций лётной безопасности ICAO. Это отношение в случае диспет-черов управления воздушным движением определяется, благодаря решению закрытой задачи принятия решений и построении и исследованию оценочных функций полезно-сти. Так называемая «надбавка за риск» основанная на единственной ключевой точке является основным инструментом для нахождения базовой доминанты принятия реше-ний, которая определяет отношение диспетчеров управления воздушным движением к нарушению норм лётной эксплуатации (склонность, безразличие, несклонность к риску). Предложено развитие критерия, основываясь на площадях под функцией полезности. Определено, что точность нового критерия выше классического
Main factor of ICAO flight safety concept “aviation personnel attitude to safe actions and conditions” along with human factor influence on flight safety are indicators of tight interconnection of ICAO flight safety concept components. Such attitude concerning air traffic controllers is determined with help of closed decision taking tasks and estimate usefulness functions construction and research. So called “risk premium” base on single key point here is main instrument to find decision taking dominant that defines air traffic controller attitude to flight level norms violation (tending, indifferent, non-tending to risk). Improved criterion based on areas under usefulness function is proposed. It was found that new criterion has higher precision comparing to classic one
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26320
ISSN: 1727-7337
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій_2016_1.4_Reva.pdfОсновна стаття596.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.