Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26320
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРева, Олексій Миколайович-
dc.contributor.authorРева, Алексей Николаевич-
dc.contributor.authorReva, Oleksii-
dc.contributor.authorБорсук, Сергій Павлович-
dc.contributor.authorБорсук, Сергей Павлович-
dc.contributor.authorBorsuk, Serhii-
dc.date.accessioned2017-04-10T10:54:22Z-
dc.date.available2017-04-10T10:54:22Z-
dc.date.issued2016-06-23-
dc.identifier.citationReva O. Appliance of area under air traffic controller estimate function for main deci-sion taking dominant determination / O.M. Reva, S.P. Borsuk // Авіаційно-космічна техніка і технологія: наук.-техн. ж. – Х. : Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «ХАІ», 2015. - № 7 (134). – С. 157-163. Наукометричне видання: EIBRARY.RU (РФ); CiteFactor; Akademic Keys; Infobase Index; WordCat; Google Scholar. Бібліометричні показники – quot.=2504 / h =11uk_UA
dc.identifier.issn1727-7337-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26320-
dc.description.abstractОсновний фактор концепції льотної безпеки ICAO «ставлення авіаційного персо-налу до безпечних дій та умов» поряд із людським чинником, який впливає на безпеку польотів, є показниками жорсткого зв’язку між компонентами концепцій льотної безпеки ICAO. Це відношення у випадку диспетчерів керування повітряним рухом визначається завдяки вирішенню закритої задачі прийняття рішення та побудові й дослідженню оціночних функцій корисності. Так звана «надбавка за ризик» що базується на єдиній ключовій точці є основним інструментом для знаходження основної домінанти прийняття рішень, яка визначає відношення диспетчерів керування повітряним рухом до порушення норм льотної експлуатації (схильність, байдужість, несхильність до ризику). Запропоновано розвиток критерію базуючись на площах під функцією корисності. З’ясовано, що точність нового критерію вища за класичнийuk_UA
dc.description.abstractОсновной фактор концепции лётной безопасности ICAO «отношение авиационного персонала к безопасным действиям и условиям» наряду с человеческим фактором, который влияет на безопасность полётов, является показателями жёсткой связи между компонентами концепций лётной безопасности ICAO. Это отношение в случае диспет-черов управления воздушным движением определяется, благодаря решению закрытой задачи принятия решений и построении и исследованию оценочных функций полезно-сти. Так называемая «надбавка за риск» основанная на единственной ключевой точке является основным инструментом для нахождения базовой доминанты принятия реше-ний, которая определяет отношение диспетчеров управления воздушным движением к нарушению норм лётной эксплуатации (склонность, безразличие, несклонность к риску). Предложено развитие критерия, основываясь на площадях под функцией полезности. Определено, что точность нового критерия выше классическогоuk_UA
dc.description.abstractMain factor of ICAO flight safety concept “aviation personnel attitude to safe actions and conditions” along with human factor influence on flight safety are indicators of tight interconnection of ICAO flight safety concept components. Such attitude concerning air traffic controllers is determined with help of closed decision taking tasks and estimate usefulness functions construction and research. So called “risk premium” base on single key point here is main instrument to find decision taking dominant that defines air traffic controller attitude to flight level norms violation (tending, indifferent, non-tending to risk). Improved criterion based on areas under usefulness function is proposed. It was found that new criterion has higher precision comparing to classic oneuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»uk_UA
dc.subjectзакрита задача прийняття рішеньuk_UA
dc.subjectзакрытая задача принятия решенийuk_UA
dc.subjectclosed decision taking taskuk_UA
dc.titleВикористання функції оцінки площі диспетчера УВС для визначення основного рішення з домінуючим визначеннямuk_UA
dc.title.alternativeИспользование функции оценки площади диспетчера УВД для определения основного решения с доминирующим определениемuk_UA
dc.title.alternativeAppliance of area under air traffic controller estimate function for main decision taking dominant determinationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.subject.udc159.9:656.7.052:519.257 (045)-
dc.specialityТехнічні наукиuk_UA
dc.specialityТехнические наукиuk_UA
dc.specialityEngineerings sciencesuk_UA
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репозитарій_2016_1.4_Reva.pdfОсновна стаття596.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.