Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25835
Назва: Формування у майбутніх учителів естетичного ставлення до мистецтва
Інші назви: Formation of Future Teachers of Aesthetic Attitude to Art
Формирование у будущих учителей эстетического отношения к искусству
Автори: Кучай, Олександр
Kuchai, Oleksandr
Ключові слова: Мистецтво, педагогічна діяльність, естетика, учень, вчитель.
Art, teaching activities, aesthetics, student, teacher.
Искусство, педагогическая деятельность, эстетика, ученик, учитель.
Дата публікації: 12-лют-2015
Видавництво: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Бібліографічний опис: учай О. Формування у майбутніх учителів естетичного ставлення до мистецтва // Вісник Черкаського Університету.–2015.– № 6 (339). – Серія: Педагогічні науки. – С. 8-10.
Серія/номер: Nauki Pedagogiczne;6 (339)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему формування у майбутніх учителів естетичного ставлення до мистецтва. Охарактеризовано мотиви педагогічної діяльності, які, на нашу думку, сприяють успішності професійної діяльності майбутніх учителів мистецьких дисциплін. Виявлено, що залучення школяра до фонду світового мистецтва, виховання його як людини культури з розвиненим естетичним ставленням до навколишнього світу і самого себе – одним із важливих завдань школи.
In the article the problem of formation of future teachers of aesthetic attitude to art. The characteristic motifs educational activities, which, in our opinion, contribute to the success of future teachers professional artistic disciplines. Revealed that student involvement in the fund world art training him as a person with a developed culture aesthetic attitude to the world and himself - one of the important tasks of the school.
В статье рассмотрена проблема формирования у будущих учителей эстетического отношения к искусству. Охарактеризованы мотивы педагогической деятельности, которые, по нашему мнению, способствуют успешности профессиональной деятельности будущих учителей художественных дисциплин. Выявлено, что привлечение школьника в фонд мирового искусства, воспитания его как человека культуры с развитым эстетическим отношением к окружающему миру и самому себе - одной из важных задач школы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25835
ISSN: 2076-586X
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged.pdfОсновна стаття630.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.