Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25824
Назва: Контроль знань студентів дистанційної форми навчання
Інші назви: Контроль знаний студентов дистанционной формы обучения
Автори: Устюгова, Людмила Сергіївна
Устюгова, Людмила Сергеевна
Панченко, Ганна Василівна
Панченко, Анна Васильевна
Ключові слова: Контроль знань, моніторинг, контроль студентів дистанційної форми навчання, кредитно-модульна система оцінювання.
Контроль знаний, мониторинг, контроль студентов дистанционной формы обучения, кредитно-модульная система оценивания.
Дата публікації: 27-лют-2014
Видавництво: Науковий вісник Академії муніципального управління, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Устюгова Л. С., Панченко Г. В. Контроль знань студентів дистанційної форми навчання/Л.С. Устюгова /Науковий вісник Академії муніципальног управління: збірник наук. Праць; вип..№2/заг. ред. В. К. Присяжнюк, В. Д. Бакуменко. – Київ 2014. – С. 249 – 257. – (Серія «Управління»)
Серія/номер: КВ;8846
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтована сутність понять «контроль знань», «моніторинг», «контроль знань студентів дистанційної форми навчання», охарактеризовано оцінювання студентів за кредитно-модульною системою, що відповідає Болонському процесу. Особлива увага зосереджена на проведенні тестового поточного та підсумкового контролів після закінчення логічно завершеної частини лекційних та практичних занять. Для отримання об’єктивних результатів запропоновано системний підхід використання різних видів тестів. Розглянуто дві методики проведення лекцій при дистанційній формі навчання та запропоновано механізми контролю засвоєння нової інформації студентами.
В статье обоснована сущность понятий «контроль знаний», «мониторинг», «контроль знаний студентов дистанционной формы обучения», охарактеризовано оценивание студентов по кредитно-модульной системе, которая соответствует Болонскому процессу. Особенное внимание сосредоточено на проведении тестового текущего и итогового контролей по окончанию логично завершенной части лекционных и практических занятий. Для получения объективных результатов предложен системный подход использования различных видов тестов. Рассмотрены две методики проведения лекций при дистанционной форме обучения и предложены механизмы контроля усвоения новой информации студентами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25824
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NV_UPRAVLINYA_2_2014.pdfОсновна стаття2.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.