Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25824
Title: | Контроль знань студентів дистанційної форми навчання |
Other Titles: | Контроль знаний студентов дистанционной формы обучения |
Authors: | Устюгова, Людмила Сергіївна Устюгова, Людмила Сергеевна Панченко, Ганна Василівна Панченко, Анна Васильевна |
Keywords: | Контроль знань, моніторинг, контроль студентів дистанційної форми навчання, кредитно-модульна система оцінювання. Контроль знаний, мониторинг, контроль студентов дистанционной формы обучения, кредитно-модульная система оценивания. |
Issue Date: | 27-Feb-2014 |
Publisher: | Науковий вісник Академії муніципального управління, м. Київ, Україна |
Citation: | Устюгова Л. С., Панченко Г. В. Контроль знань студентів дистанційної форми навчання/Л.С. Устюгова /Науковий вісник Академії муніципальног управління: збірник наук. Праць; вип..№2/заг. ред. В. К. Присяжнюк, В. Д. Бакуменко. – Київ 2014. – С. 249 – 257. – (Серія «Управління») |
Series/Report no.: | КВ;8846 |
Abstract: | У статті обґрунтована сутність понять «контроль знань», «моніторинг», «контроль знань студентів дистанційної форми навчання», охарактеризовано оцінювання студентів за кредитно-модульною системою, що відповідає Болонському процесу. Особлива увага зосереджена на проведенні тестового поточного та підсумкового контролів після закінчення логічно завершеної частини лекційних та практичних занять. Для отримання об’єктивних результатів запропоновано системний підхід використання різних видів тестів. Розглянуто дві методики проведення лекцій при дистанційній формі навчання та запропоновано механізми контролю засвоєння нової інформації студентами. В статье обоснована сущность понятий «контроль знаний», «мониторинг», «контроль знаний студентов дистанционной формы обучения», охарактеризовано оценивание студентов по кредитно-модульной системе, которая соответствует Болонскому процессу. Особенное внимание сосредоточено на проведении тестового текущего и итогового контролей по окончанию логично завершенной части лекционных и практических занятий. Для получения объективных результатов предложен системный подход использования различных видов тестов. Рассмотрены две методики проведения лекций при дистанционной форме обучения и предложены механизмы контроля усвоения новой информации студентами. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25824 |
Appears in Collections: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
NV_UPRAVLINYA_2_2014.pdf | Основна стаття | 2.57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.