Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24538
Назва: Тестування як метод діагностики навчальних досягнень слухачів підготовчих курсів (на матеріалі з української літератури)
Інші назви: Тестирование как метод диагностики знаний слушателей подготовительных курсов (на материале украинской литературы)
Автори: Черіпко, Сергій Іванович
Черипко, Сергей Иванович
Ключові слова: Тестування, діагностика, педагогічне вимірювання, форми тестових завдань, когнітивні рівні, алгоритм конструювання тексту,тестове завдання.
Тестирование, диагностика, педагогическое измерение, формы тестовых заданий, когнитивные уровни, алгоритм конструирования текста, тестовое задание.
Дата публікації: 20-кві-2012
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Черіпко С. І. Тестування як метод діагностики навчальних досягнень слухачів підготовчих курсів (на матеріалі з української літератури) / С. І. Черіпко // Методичні аспекти підготовки абітурієнтів до вступу у ВНЗ : матеріали VII Міжрегіон. семінару, 20 квітня 2012 р. – К. : Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2012. – С. 107–118.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано тестування як метод тестової діагностики предметної компетентності слухачів, а також забезпечення точності і надійності результатів тестування.
В статье проанализировано тестирование как метод тестовой диагностики предметной компетентности слушателей, а также обеспечения точности и надежности результатов тестирования.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24538
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тестування як метод діагностики навчальних досягнень.pdfМатеріали семінару4.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.