Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24397
Назва: ПРИЦИПИ ПРОЕКТУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ВИЩІЙ ШКОЛІ
Автори: Попадюк, Сергій Станіславович
Дата публікації: 2016
Видавництво: Фізіологія та методологія викладання: науково-методичний фісник. - К.:Університет економіки та права "КРОК", 2016.- 117с.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні принципи організації дистанційної освіти в вищій школі. Подається коротка характеристика орієнтовної структури програмного засобу «Дистанційний курс з дисципліни «Друга іноземна мова (за професійним спрямуванням)». Ключові слова: дистанційне навчання, комунікаційні технології, Інтернет, тьютор, програмний засіб.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24397
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cтатья Вестник КРОК.doc83.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.