Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопадюк, Сергій Станіславович-
dc.date.accessioned2017-01-27T08:22:51Z-
dc.date.available2017-01-27T08:22:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24397-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні принципи організації дистанційної освіти в вищій школі. Подається коротка характеристика орієнтовної структури програмного засобу «Дистанційний курс з дисципліни «Друга іноземна мова (за професійним спрямуванням)». Ключові слова: дистанційне навчання, комунікаційні технології, Інтернет, тьютор, програмний засіб.uk_UA
dc.publisherФізіологія та методологія викладання: науково-методичний фісник. - К.:Університет економіки та права "КРОК", 2016.- 117с.uk_UA
dc.titleПРИЦИПИ ПРОЕКТУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ВИЩІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cтатья Вестник КРОК.doc83.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.