Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24361
Назва: Формування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки
Автори: Ільєнко, Оксана Вікторівна
Ключові слова: Формування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки
Дата публікації: 2008
Видавництво: НАУ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24361
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья Ільєнко.docФормування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки 134.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.