Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24361
Название: Формування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки
Авторы: Ільєнко, Оксана Вікторівна
Ключевые слова: Формування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки
Дата публикации: 2008
Издательство: НАУ
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24361
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
статья Ільєнко.docФормування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки 134.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.