Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24308
Назва: | Професійна орієнтація старшокласників: діагностичний аспект |
Інші назви: | Профессиональная ориентация старшеклассников: диагностический аспект |
Автори: | Муранова, Наталія Петрівна Муранова, Наталия Петровна |
Ключові слова: | Діагностика, учні ліцею, професійна орієнтація, мотивація, інтерес до професії, працівник авіаційної галузі, шкільний тест розумового розвитку, рівень освіченості. Диагностика, ученики лицея, профессиональная ориентация, мотивация, интерес к профессии, работник авиационной отрасли, школьный тест умственного развития, уровень образованности. |
Дата публікації: | 11-кві-2003 |
Видавництво: | ТОВ «АСМІ», м. Полтава, Україна |
Бібліографічний опис: | Муранова Н. П. Професійна орієнтація старшокласників: діагностичний аспект / Н. П. Муранова // Імідж сучасного педагога. – 2003. – № 4. – С. 26–27. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено результати діагностики рівня інтересу до професії працівників авіаційної галузі учнів ліцею. Здійснено аналіз поняття «діагностика». В основу критерія виділення рівнів сформованості інтересу до професії працівників авіаційної промисловості покладено ступінь його основних компонентів (емоційного, інтелектуально-пізнавального, вольового). Охарактеризовано дві групи мотивів: загальні мотиви вступу до ВНЗ; спонукання та потяг до професії. Представлено результати шкільного тесту розумового розвитку, що складається із шести субтестів. Досліджено мотиваційну сферу учнів ліцею. Розглянуто характеристики рівнів освіченості (відносно повний, фрагментарний, низький). В статье представлены результаты диагностики уровня интереса к профессии работников авиационной отрасли учеников лицея. Осуществлен анализ понятие «диагностика». В основу критерия выделения уровней сформированности интереса к профессии работников авиационной промышленности положена степень его основных компонентов (эмоционального, интеллектуально-познавательного, волевого). Охарактеризовано две группы мотивов: общие мотивы поступления в вуз; побуждения и тяга к профессии. Представлены результаты школьного теста умственного развития, состоящий из шести субтестов. Исследована мотивационная сфера учеников лицея. Рассмотрены характеристики уровней образованности (относительно полный, фрагментарный, низкий). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24308 |
Розташовується у зібраннях: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Професійна орієнтація старшок. діагностичний аспект.pdf | Муранова Н. П. Основна стаття | 1.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.