Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24308
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Муранова, Наталія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Муранова, Наталия Петровна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-20T11:11:58Z | - |
dc.date.available | 2017-01-20T11:11:58Z | - |
dc.date.issued | 2003-04-11 | - |
dc.identifier.citation | Муранова Н. П. Професійна орієнтація старшокласників: діагностичний аспект / Н. П. Муранова // Імідж сучасного педагога. – 2003. – № 4. – С. 26–27. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24308 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати діагностики рівня інтересу до професії працівників авіаційної галузі учнів ліцею. Здійснено аналіз поняття «діагностика». В основу критерія виділення рівнів сформованості інтересу до професії працівників авіаційної промисловості покладено ступінь його основних компонентів (емоційного, інтелектуально-пізнавального, вольового). Охарактеризовано дві групи мотивів: загальні мотиви вступу до ВНЗ; спонукання та потяг до професії. Представлено результати шкільного тесту розумового розвитку, що складається із шести субтестів. Досліджено мотиваційну сферу учнів ліцею. Розглянуто характеристики рівнів освіченості (відносно повний, фрагментарний, низький). | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье представлены результаты диагностики уровня интереса к профессии работников авиационной отрасли учеников лицея. Осуществлен анализ понятие «диагностика». В основу критерия выделения уровней сформированности интереса к профессии работников авиационной промышленности положена степень его основных компонентов (эмоционального, интеллектуально-познавательного, волевого). Охарактеризовано две группы мотивов: общие мотивы поступления в вуз; побуждения и тяга к профессии. Представлены результаты школьного теста умственного развития, состоящий из шести субтестов. Исследована мотивационная сфера учеников лицея. Рассмотрены характеристики уровней образованности (относительно полный, фрагментарный, низкий). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТОВ «АСМІ», м. Полтава, Україна | uk_UA |
dc.subject | Діагностика, учні ліцею, професійна орієнтація, мотивація, інтерес до професії, працівник авіаційної галузі, шкільний тест розумового розвитку, рівень освіченості. | uk_UA |
dc.subject | Диагностика, ученики лицея, профессиональная ориентация, мотивация, интерес к профессии, работник авиационной отрасли, школьный тест умственного развития, уровень образованности. | uk_UA |
dc.title | Професійна орієнтація старшокласників: діагностичний аспект | uk_UA |
dc.title.alternative | Профессиональная ориентация старшеклассников: диагностический аспект | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 371.3:371.8-055.1(045) | - |
dc.speciality | Педагогіка, освіта | uk_UA |
dc.speciality | Педагогика, образование | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Професійна орієнтація старшок. діагностичний аспект.pdf | Муранова Н. П. Основна стаття | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.