Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24098
Title: Проблема змісту фізико-математичної підготовки старшокласників у теорії і практиці навчання при ВНЗ
Other Titles: Проблема содержания физико-математической подготовки старшеклассников в теории и практике обучения при ВУЗ
A Problem of the Content of Senior Pupils Training in Physics and Mathematics in the Theory and Practice of Training on the Basis of a University
Authors: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Keywords: Фізико-математична підготовка, зміст освіти, доуніверситетська підготовка, технічний університет.
Физико-математическая подготовка, содержание образования, доуниверситетская подготовка, технический университет.
Тraining in physics and mathematics, content of education, pre-university training, technical university.
Issue Date: 7-Feb-2012
Publisher: «Педагогічна преса», м. Київ, Україна
Citation: Муранова Н. П. Проблема змісту фізико-математичної підготовки старшокласників у теорії і практиці навчання при ВНЗ / Н. П. Муранова // Вища освіта України. – 2012. – № 1 (дод. 1). – С. 347–355. – (Тематичний випуск «Інтеграція вищої школи України до європейського та світового освітнього простору»).
Abstract: У статті представлено аналіз сутності та структури фізико-математичної підготовки старшокласників у теорії і практиці навчання при ВНЗ. Обґрунтовано цільовий, мотиваційний, змістовий, процесуальний, оцінно-рефлексивний і результативний компоненти в структурі фізико-математичної підготовки учнів старших класів до навчання в технічному університеті.
В статье представлен анализ сущности и структуры физико-математической подготовки старшеклассников в теории и практике обучения при вузе. Обоснованы целевой, мотивационный, содержательный, процессуальный, оценочно-рефлексивный и результативный компоненты в структуре физико-математической подготовки учеников старших классов к обучению в техническом университете.
The paper gives an analysis of the essence and structure of senior students training in physics and mathematics in the theory and practice of training on the basis of a university. The following components in the structure of training senior students in physics and mathematics for their studies in a technical university are pointed out: purpose, motivation, content, procedure, assessment-reflection, and result.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24098
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях БСД



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.