Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24098
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.date.accessioned2017-01-05T08:49:23Z-
dc.date.available2017-01-05T08:49:23Z-
dc.date.issued2012-02-07-
dc.identifier.citationМуранова Н. П. Проблема змісту фізико-математичної підготовки старшокласників у теорії і практиці навчання при ВНЗ / Н. П. Муранова // Вища освіта України. – 2012. – № 1 (дод. 1). – С. 347–355. – (Тематичний випуск «Інтеграція вищої школи України до європейського та світового освітнього простору»).uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24098-
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз сутності та структури фізико-математичної підготовки старшокласників у теорії і практиці навчання при ВНЗ. Обґрунтовано цільовий, мотиваційний, змістовий, процесуальний, оцінно-рефлексивний і результативний компоненти в структурі фізико-математичної підготовки учнів старших класів до навчання в технічному університеті.uk_UA
dc.description.abstractВ статье представлен анализ сущности и структуры физико-математической подготовки старшеклассников в теории и практике обучения при вузе. Обоснованы целевой, мотивационный, содержательный, процессуальный, оценочно-рефлексивный и результативный компоненты в структуре физико-математической подготовки учеников старших классов к обучению в техническом университете.uk_UA
dc.description.abstractThe paper gives an analysis of the essence and structure of senior students training in physics and mathematics in the theory and practice of training on the basis of a university. The following components in the structure of training senior students in physics and mathematics for their studies in a technical university are pointed out: purpose, motivation, content, procedure, assessment-reflection, and result.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisher«Педагогічна преса», м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectФізико-математична підготовка, зміст освіти, доуніверситетська підготовка, технічний університет.uk_UA
dc.subjectФизико-математическая подготовка, содержание образования, доуниверситетская подготовка, технический университет.uk_UA
dc.subjectТraining in physics and mathematics, content of education, pre-university training, technical university.uk_UA
dc.titleПроблема змісту фізико-математичної підготовки старшокласників у теорії і практиці навчання при ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeПроблема содержания физико-математической подготовки старшеклассников в теории и практике обучения при ВУЗuk_UA
dc.title.alternativeA Problem of the Content of Senior Pupils Training in Physics and Mathematics in the Theory and Practice of Training on the Basis of a Universityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc371.212.2-
dc.specialityпедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityпедагогика, образованиеuk_UA
dc.specialitypedagogy, educationuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.