Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24077
Назва: | Концепція науково-методичного забезпечення доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті |
Інші назви: | Концепция научно-методического обеспечения довузовской физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете A Concept of Methodological Support of Pre-University Physic-Mathematical Training of Senior Pupils for Their Studies at a Technical University |
Автори: | Муранова, Наталія Петрівна Муранова, Наталия Петровна Muranova, Nataliya |
Ключові слова: | Концепція, науково-методичне забезпечення, фізико-математична підготовка, старшокласники, технічний університет, компетенції, компетентністно-діяльнісний підхід, доуніверситетська підготовка, середня та вища школа, допрофесійні компетенції. Концепция, научно-методическое обеспечение, физико-математическая подготовка, старшеклассники, технический университет, компетенции, компетентностно-деятельностный подход, довузовская подготовка, средняя и высшая школа, допрофессиональные компетенции. Сoncept, methodological support, physic-mathematical training, senior pupils, technical university, competences, competency-and-action approach, pre-university training, high school and graduate school, pre-professional competences. |
Дата публікації: | січ-2015 |
Видавництво: | Science and education LTD, Sheffield, Great Britain |
Бібліографічний опис: | Муранова Н. П. Концепція науково-методичного забезпечення доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті : XI International scientific and practical conference «Areas of scientific thought – 2014/2015», December 30, 2014–January 7, 2015, Sheffield, Great Britain : materials of the XI international scientific and practical conference. – Sheffield: Science and education LTD, 2015. – . – (Серія «Pedagogical sciences»). V. 11. – C. 50–54. |
Серія/номер: | Педагогічні науки Педагогические науки Pedagogical Sciences |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано концепцію науково-методичного забезпечення фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті, що базується на компетентністно-діяльнісному підході, який забезпечує наступність між різними рівнями освіти. Визначено види компетенцій доуніверситетської підготовки (як допрофесійні), що інтегрують компетенції старшої (культурні і фундаментальні) та вищої школи (навчальні, квазіпрофесійні та професійні) на засадах наступності та адаптації старшокласників до професійного навчання. Враховуючи функції та цілі фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті визначено допрофесійні компетенції та виокремлено їх функції: наступності, пропедевтики та адаптації. Обоснована концепция научно-методического обеспечения физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете, которая базируется на компетентностно-деятельностном подходе и обеспечивает преемственность между различными уровнями образования. Определены виды компетенций довузовской подготовки (как допрофессиональные), которые интегрируют компетенции старшей (культурные и фундаментальные) и высшей школы (учебные, квазипрофессиональной и профессиональные) на основе преемственности и адаптации старшеклассников к профессиональному обучению. Учитывая функции и цели физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете определены допрофессиональные компетенции и выделены их функции: преемственности, пропедевтики и адаптации. A concept of methodological support of physic-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university is justified. The concept is based on the competency-and-action approach that provides continuity between different levels of education. Kinds of pre-university training competences have been defined (as pre-professional ones) that integrate high school competences (cultural and fundamental ones) and graduate school competences (instructional, quasi-professional ones) on the principles of continuity and adaptation of senior pupils to professional training. Taking account of the purposes of physic-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university, pre-professional competences have been established and their functions – continuity, propaedeutics, and adaptation – have been identified. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24077 |
ISBN: | 978-966-8736-05-6 978-966-8736-05-6 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концепція НМЗ доуніверситетської ФМпс до навчання в ТУ.pdf | Муранова Н. П. Матеріали конференції | 858.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.