Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24040
Title: | Комплексний підхід до створення науково-методичного забезпечення доуніверситетської підготовки |
Other Titles: | Комплексный подход к созданию научно-методического обеспечения довузовской подготовки |
Authors: | Муранова, Наталия Петровна Muranova, Nataliya |
Keywords: | Комплексне науково-методичне забезпечення, слухачі, підготовка до навчання, доуніверситетська підготовка. Комплексное научно-методическое обеспечение, слушатели, подготовка к обучению, довузовская подготовка. |
Issue Date: | 1-Dec-2014 |
Publisher: | Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна |
Citation: | Муранова Н. П. Комплексний підхід до створення науково-методичного забезпечення доуніверситетської підготовки / Н. П. Муранова // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : ІХ Міжрегіонал. семінар, 14 лист. 2014 р., м. Київ : матер. семінару. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2014. – С. 171–179. |
Abstract: | У статті запропоновано унікальне за своїм змістом і структурою комплексне науково-методичне забезпечення з урахуванням специфіки доуніверситетської підготовки слухачів до навчання у вищому навчальному закладі, яке синтезує дві різних системи освіти: середню і вищу. В статье представлено уникальное по своему содержанию и структуре комплексное научно-методическое обеспечение с учетом специфики довузовской подготовки слушателей к обучению в высшем учебном заведении, которое синтезирует две разных системы образования: среднее и высшее. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24040 |
Appears in Collections: | Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Комплексний підхід до створення НМЗ доуніверситетської підготовки .pdf | Муранова Н. П. Матеріали семінару | 2.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.