Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24021
Назва: Логіко-структурний аналіз проблеми низького рівня фізико-математичних знань старшокласників
Інші назви: Логико-структурный анализ проблемы низкого уровня физико-математических знаний старшеклассников
A logical-structural analysis of the problem of senior pupils’ poor knowledge of physics and mathematics
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: Логіко-структурний аналіз, фізико-математична підготовка, старшокласник, технічний університет.
Логико-структурний анализ, физико-математическая подготовка, старшеклассник, технический университет.
Logical-structural analysis, physico-mathematical training, senior pupil, engineering university.
Дата публікації: 29-кві-2013
Видавництво: Редакційно-видавничий відділ Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький, Україна
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Логіко-структурний аналіз проблеми низького рівня фізико-математичних знань старшокласників / Н. П. Муранова // Наукові записки; вип. 4. – Ч. 1. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013 – С. 67–72. – (Серія: Проблеми методики фізико математичної і технологічної освіти.)
Серія/номер: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти
Проблемы методики физико-математического и технологического образования
Methodological Problems of Physico-Mathematical and Technological Education
Короткий огляд (реферат): У статті представлено алгоритм проведення логіко-структурного аналізу актуальних соціальних та освітніх проблем; реалізовано логіко-структурний підхід у контексті аналізу проблеми забезпечення високого рівня фізико-математичних знань абітурієнтів, що готуються до вступу у технічні університети.
В статье представлен алгоритм проведения логико-структурного анализа актуальных социальных и образовательных проблем; реализован логико-структурний подход в контексте анализа проблемы обеспечения высокого уровня физико-математических знаний абитуриентов, которые готовятся к поступлению в технические университеты.
The paper presents an algorithm of logical-structural analysis of pressing social and educational problems. The logical-structural approach has been realized in the context of analyzing the problem of assuring a high standard of physico-mathematical knowledge with senior pupils planning to enter an engineering university.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24021
ISBN: 978-966-7406-67-7
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Логіко-структурний аналіз проблеми низького рівня фізико-математичних знань старшокласників.pdfМуранова Н. П. Основна стаття3.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.