Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.date.accessioned2017-01-02T10:47:50Z-
dc.date.available2017-01-02T10:47:50Z-
dc.date.issued2013-04-29-
dc.identifier.citationМуранова Н. П. Логіко-структурний аналіз проблеми низького рівня фізико-математичних знань старшокласників / Н. П. Муранова // Наукові записки; вип. 4. – Ч. 1. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013 – С. 67–72. – (Серія: Проблеми методики фізико математичної і технологічної освіти.)-
dc.identifier.isbn978-966-7406-67-7-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24021-
dc.description.abstractУ статті представлено алгоритм проведення логіко-структурного аналізу актуальних соціальних та освітніх проблем; реалізовано логіко-структурний підхід у контексті аналізу проблеми забезпечення високого рівня фізико-математичних знань абітурієнтів, що готуються до вступу у технічні університети.uk_UA
dc.description.abstractВ статье представлен алгоритм проведения логико-структурного анализа актуальных социальных и образовательных проблем; реализован логико-структурний подход в контексте анализа проблемы обеспечения высокого уровня физико-математических знаний абитуриентов, которые готовятся к поступлению в технические университеты.uk_UA
dc.description.abstractThe paper presents an algorithm of logical-structural analysis of pressing social and educational problems. The logical-structural approach has been realized in the context of analyzing the problem of assuring a high standard of physico-mathematical knowledge with senior pupils planning to enter an engineering university.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРедакційно-видавничий відділ Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький, Українаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти-
dc.relation.ispartofseriesПроблемы методики физико-математического и технологического образования-
dc.relation.ispartofseriesMethodological Problems of Physico-Mathematical and Technological Education-
dc.subjectЛогіко-структурний аналіз, фізико-математична підготовка, старшокласник, технічний університет.uk_UA
dc.subjectЛогико-структурний анализ, физико-математическая подготовка, старшеклассник, технический университет.uk_UA
dc.subjectLogical-structural analysis, physico-mathematical training, senior pupil, engineering university.uk_UA
dc.titleЛогіко-структурний аналіз проблеми низького рівня фізико-математичних знань старшокласниківuk_UA
dc.title.alternativeЛогико-структурный анализ проблемы низкого уровня физико-математических знаний старшеклассниковuk_UA
dc.title.alternativeA logical-structural analysis of the problem of senior pupils’ poor knowledge of physics and mathematicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc371.26-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образованиеuk_UA
dc.specialityРedagogy, education-
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.